Az út The road
722 km 33__Barcelona 722 km

33. nap - 2008. szeptember 9. kedd
Korai indulás a buszpályaudvarra, ahonnan indul a busz a repülőtérre. Még itt is van ismerős a zarándokútról, egy német lány, ő már hazatart. Mi még megállunk Barcelona-ban két napra. A repülés nagyon jó és gyors, amit megtettünk 1 hónap alatt, most visszafelé megtesszük három óra alatt. A nemzetközi nagy repülőtérről közvetlen vonatjárattal utaztunk be a kikötői központnál lévő pályaudvarra, aminek a szomszédságában aludtunk két napig a - Hotel-ben, amit már itthonról lefoglaltunk és kifizettünk. Visszaérkeztünk utunk kiindulópontjához, csak közben eltelt egy hónap. Már itt is nyárutó van, de sokkal jobb idő, mint az óceánnál (hiszen ez a keleti oldal sokkal védettebb és melegebb is mindig). Mivel már az út legelején (aug.7-én) jártunk a kikötőnél lévő függővasúton, így volt egy kis rálátásunk a városra. Bejelentkezés és lepakolás után irány a város eddig még nem látott része. Barcelona nagyon nagy és gyönyörű város, jó fekvéssel, domborzattal, klímával, tengerparttal, és csodás építészettel. Nagy kört írtunk le, mire kijutottunk az olimpiai részhez, ahol két meghatározó toronyház áll. Innen a tenger melletti plázson sétáltunk vissza a kikötőhöz, ahol szintén nagy építkezések folynak. Az időjárás már nem kedvezett a fürdésnek, de voltak még bátor emberek a vízben (mi ezt kihagytuk, majd legközelebb-), és a nagy szél ellenére a sétányon nagy volt a nyüzsgés. Este a kivilágított tengerpartban és kikötőben gyönyörködtünk.
Barcelona-ban (hotelban) szállás, kb. 25.000,- Ft/szoba/éj, saját fürdőszobával.