Az út The road
47 km 03_Estella_Monasterio Iraque_Azqueta_Villamayor de Monjardin__9 km 56 km

3. nap - 2008. augusztus 10. vasárnap
Központi ébresztő 6-kor, pakolás, közös reggeli (pirítós, lekvár, tea, kávé). Indulás 7-kor, de Attila bal lába bedagadt! Rátéve gyógytapasz, gumis lábvédő. Pirkadáskor eltévedés-2.! Kétféle jelzés volt. Visszafordulás után egy kis csapáson átsunnyogtunk. Irache az út túloldalán - -borforrás- (red-milk), nagyon finom száraz vörös bor folyik a csapból, melyből töltöttünk a kulacsba is! Lassú menetelés, kaptató, földút. Fentebb szép táj, a csúcson vár. Megérkeztünk Villamayor de Monjardin-ba, mely egy aranyos pici falu, görbe, lejtős utcákkal, XII. szd.-i templommal, domborzatos kilátásokkal, szomszéd faluk látványával. Kis téren pihike, apus lába fáj. 9 km után döntöttünk: megállunk. Körülnézve megtaláltam a másik szállást, ami nyitva is volt. Ez a hollandok által működtetett zarándokszállás egy nagyon régi épület átalakításával jött létre, hangulatos, zegzugos. Bepakoltunk, pihentünk, sétáltunk a faluban. Borogattunk: Attila a lábát, én meg a borocskát magamba.
Villamayor de Monjardin-ban (magán) szállás: 5 Eu/fő, közös vacsora: 8 Eu/fő.
Utána közös meditáció, áldás, halk zeneszó.